Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Nejpopulárnější otázky

  • Měl by řidič být započítán do počtu cestujících?

    Ano. "Cestující" se vztahuje na ty, kteří cestují na trajektu, nejen na další cestující ve vozidle.

  • Jak se mám rozhodnout, zda mám cestovat jako nákladní vozidlo nebo ne?

    To se liší dle trajektové společnosti, ale dle obecného pravidla každé vozidlo, které veze obchodní zboží anebo dopravní prostředky, které jsou určené k přepravě zboží, musí cestovat jako náklad. Máte-li jakékoliv pochybnosti, pak nás, prosím, kontaktujte.

  • Jak zaplatím za rezervaci?

    Všechny jízdenky musí být zaplaceny v plné výši v okamžiku rezervace. Akceptujeme platební karty, některé místní platební metody a PayPal. Obecně neumožňujeme bankovní převody jako platební metodu, avšak v individuálních případech můžeme udělat výjimku.

  • Proč nejsou k dispozici žádné plavby pro termín, ve kterém chci cestovat?

    To buď znamená, že plavební řády ještě nebyly zveřejněny, trajekt v ten den nejezdí nebo to, že všechna místa jsou již vyprodány. Pokud si nejste jisti, tak nás prosím kontaktujte.

  • Proč nemohu dostat cenu nebo platit v místní měně?

    Pokud je to možné zobrazujeme ceny v místní měně, ale přijímáme platbu za jízdenky jenom v měně, jakou nám účtuje dodavatel. To bude uvedeno v průběhu procesu kalkulace ceny v případech, kdy se používá převod měny. Uvidíte částku a měnu, která Vám bude účtována.

  • Je možné změnit mou rezervaci trajektu?

    Pokud Vaše jízdenka umožňuje případnou změnu, pak ano. Přihlaste se, prosím, do Můj účet pro další informace anebo nás kontaktujte.

  • Je možné vzít si na trajekt domácího mazlíčka nebo vodícího psa?

    Většina trajektových společností umožňuje přepravu zvířat, obvykle za malý poplatek. Délka a typ plavby určuje, zda Váš mazlíček zůstane ve vozidle nebo ve vyhrazené oblasti pro zvířata. Pokud je možné do Vaší rezervace zahrnout přepravu zvířete on-line, budeme Vás informovat o místě, kde stráví dobu plavby. Pokud si nejste jisti, prosím kontaktujte nás. Jste zodpovědní za dodržování pravidel a za splnění požadavků každé země nebo území, do nebo z nichž cestujete.

  • Kdy mám jít k odbavení (check-in)?

    To se liší dle trasy trajektu. Poslední možnost pro odbavení byla zobrazena během Vašeho procesu rezervace a je také uvedena na e-mailovém potvrzení rezervace. Pokud cestujete se zvířetem nebo potřebujete pomoc v přístavu, doporučujeme Vám, abyste přišli k odbavení/na check-in s předstihem.

  • Budu potřebovat pas?

    Při jízdě na vnitrostátních linkách v zemi, kde byl Váš pas vydán, stačí platný občanský průkaz, však pro mezinárodní linky nebo v případě, že nejste na cestách v rámci země, kde byl vydán Váš cestovní pas, pak budete potřebovat pas pro cestování.

  • Kde je možné najít Vaše smluvní podmínky?