Trajekt z Trelleborgu do Sassnitzu

Linka Trelleborg Sassnitz spojuje Švédsko s Nemecko. V současnosti působí na na této trase pouze jedna trajektová společnost, Stena Line. Plavba probíhá 14 krát v každém týden s dobou plavby přibližně 4 hodin 15 minut.

Doba a frekvence plavby na trase Trelleborg Sassnitz se mohou lišit podle sezóny, takže Vám radíme využít ty nejaktuálnější informace.

Detaily o trase a přístavu

Klikněte sem pro zobrazení mapy

Alternativy trajektů z Trelleborgu do Sassnitzu

Pro více informací navštivte, prosím, naši stránku Trajekty ze Švédska do Nemecko

Provozovatelé trajektů na trase Trelleborg - Sassnitz

  • Stena Line
    • 14 plaveb týdně 4 hod 15 min
    • Zjistit cenu

Průměrné ceny na trase Trelleborg Sassnitz

Uvedené ceny představují průměrné ceny jednosměrných jízdenek zakoupených našimi zákazníky. Nejběžnější typ rezervace na trase Trelleborg Sassnitz je auto a 2 cestující.

Průvodce přístavem Trelleborg

Trelleborg je město v jižní provincii Skåne ve Švédsku. Trelleborg byl postaven dánskými Vikingy a byl obýván nejméně před tisíci lety, i když první písemná zmínka pochází z roku 1257. Byl nově objevený v roce 1990 a přestavěn, a dnes se tady každé léto konají různé akce. V písemné zmínce o Trelleborgu se řikalo, že je to svatební dar od dánské královské rodiny švédskému princovi Valdemarovi. Město však brzy opět dostalo se do majetku Dánska až do 1658, kdy odešlo do Švédska.
Ve středověku Trelleborg se stal důležitým obchodním městem, kde obchodníci z Německa přišli do obchodu sledě. V dubnu 1619 dánský král rozhodl, že obchodních měst na pobřeží bylo dost a zrušil obchodní status Trelleborgu ve prospěch Malmö .

Průvodce přístavem Sassnitz

Sassnitz je město na poloostrově Jasmund, na ostrově Rujána v Mecklenburg-Vorpommern, Německo. Říka se "navštivit Rügen znamená navštívit Sassnitz". Ve skutečnosti Sassnitz byl prvním letoviskem na ostrově. Zeď přístaviště ve městě se rozkládá na 1444 km, což je nejdelší v Evropě. Město hraničí s národním parkem Jasmund a jeho malebným pobřežím. Kromě pravidelné trajektové dopravy, objem konvenčních a sypkých nákladů stabilně rostl v minulých letech. Je to zejména kvůli příznivým podmínkám na moři v přístavu, jako jsou hluboké vody, nedostatek přechodů přes řeku, nepřítomnost lodivodních nebo vlečných poplatků. Během svého vývoje přístav získal nejmodernější vybavení pro zajištění co nejefektivnější dopravy.