Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Nejpopulárnější otázky

  • Je možné změnit mou rezervaci trajektu?

    Pokud Vaše jízdenka umožňuje případnou změnu, pak ano. Přihlaste se, prosím, do Můj účet pro další informace anebo nás kontaktujte.

  • Je možné zrušit rezervaci trajektu a dostat peníze zpět?

    Pokud Vaše jízdenka umožňuje zrušení a vrácení peněz, pak ano. Přihlaste se, prosím, do Můj účet pro další informace anebo nás kontaktujte.

  • Neobdržel jsem potvrzovací e-mail, co teď?

    Můžete se přihlásit do Můj účet, abyste si ověřili zda je Vaše e-mailová adresa správná a přeposlat si e-mail nebo nás prostě můžete kontaktovat. Poskytovatelům velkého počtu jízdenek je občas blokováno odesílání e-mailů jako anti-spam opatření v důsledku velkého počtu odesílaných e-mailů.

  • Jak najdu cestu do trajektového přístavu?

    Prosím, jděte na naší stránku Přístavy a klikněte na název přístavu, pro který byste chtěli najít cestovní informace.

  • Co mám dělat, když mám zpoždění nebo pravděpodobně zmeškám svůj trajekt?

    Kontaktujte nás telefonicky, abychom Vám mohli poradit, zda je možné změnit jízdenku na jinou plavbu. Pokud máte zpoždění mimo naši pracovní dobu, nebo pokud cestujete na trati, kde je k dispozici několik plaveb denně, tak Vám můžeme jen poradit, abyste pokračovali do přístavu a zjistili, zda Vám provozovatel trajektu umožní změnu na alternativní plavbu.

  • FAQ - Pracujete se všemi provozovateli trajektů?

    Přímé trajekty poskytují nejpřesnější informace o velkém počtu provozovatelů na různých vnitrostátních i mezinárodních trasách. Ačkoli je seznam trajektových společností neustále aktualizován, společnost Direct Ferries nemůže vždy zaručit aktualizované zastoupení všech lodních společností provozujících určité trasy.

  • Je možné získat potvrzení o DPH pro mou rezervaci?

    Pokud jste si zarezervovali lístek pro nákladní přepravu, který obsahoval DPH, pak ano, nicméně turistické/osobní lístky nezahrnují DPH.

  • Kde je možné najít Vaše smluvní podmínky?

  • Koho mám kontaktovat ohledně pohřešovaného majetku?

    Budete muset přímo kontaktovat provozovatele trajektu.

  • Moje otázka není zodpovězena, co mám dělat?

    Prosím, navštivte naše stránky s kontaktními informacemi a pošlete nám Váš dotaz e-mailem.

  • Jak mohu nechat zpětnou vazbu?

    Prosím, navštivte naše stránky pro kontaktní informace a pošlete nám zpětní vazbu e-mailem.