Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Nejpopulárnější otázky

  • Je možné změnit mou rezervaci trajektu?

    Záleží na typu rezervované jízdenky, ale většinou je možné rezervaci upravovat. Zda lze rezervaci upravovat, uvádí e-mail s potvrzením, případně se přihlašte v části Můj účet. Upozorňujeme, že většinou se za jakékoli úpravy účtuje poplatek, pokud jste si nekoupili možnost bezplatného zrušení.

  • Je možné zrušit rezervaci trajektu a dostat peníze zpět?

    Záleží na typu rezervované jízdenky. Informace o případném vrácení peněz uvádí e-mail s potvrzením. Pokud je možné vrácení peněz za jízdenku a nekoupili jste si možnost bezplatného zrušení, bude vám účtován stornovací poplatek.

  • Neobdržel jsem potvrzovací e-mail, co teď?

    Pokud se neztratil v nevyžádané poště, přihlaste se do části Můj účet, zkontrolujte zadanou e-mailovou adresu a nechte si e-mail s potvrzením poslat znovu. Je-li zadána nesprávná e-mailová adresa, aktualizujte ji v části Můj účet a poté si nechte e-mail s potvrzením poslat znovu. Pokud rezervaci ve svém účtu nemůžete najít, případně se ke svému účtu nemůžete přihlásit, kontaktujte nás, abychom vám mohli poslat jiný e-mail s potvrzením.

  • Jak najdu cestu do trajektového přístavu?

    Adresu přístaviště trajektů najdete v e-mailu s potvrzením a pod odkazem do Map Google, kde se zobrazí cesta. Můžete se také podívat na stránku přístaviště trajektů, která uvádí další podrobnosti o přístavišti a jeho adresu. Některá přístaviště mohou být rozsáhlá a mohou mít různé adresy pro různé provozovatele trajektů. Zkontrolujte proto, zda máte správnou adresu pro daný trajekt.

  • Co mám dělat, pokud mám zpoždění nebo se zdá, že trajekt nestihnu?

    Nejlepší je hned zavolat na naši telefonickou linku podpory, abychom vám pomohli zjistit, zda je možné lístek vyměnit na jinou plavbu. Pokud v danou dobu není telefonická linka v provozu, doporučujeme pokračovat do přístaviště a zjistit, zda provozovatel lístek vymění přímo.

  • FAQ - Pracujete se všemi provozovateli trajektů?

    Přestože neustále rozšiřujeme řady provozovatelů, se kterými spolupracujeme na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Bohužel, alespoň prozatím, nespolupracujeme se všemi provozovateli trajektů na světě. Seznam provozovatelů, se kterými spolupracujeme, se však neustále rozšiřuje. Pokud tedy máte zájem o konkrétního provozovatele či trasu, můžete se na náš web podívat za nějakou dobu znovu.

  • Bude za rezervaci vystavena účtenka s DPH?

    Běžné jízdenky na turistické a osobní trajekty neobsahují složku DPH. Není tedy možné za ně obdržet účtenku s DPH. Účtenku s DPH můžete získat, pokud jste si zarezervovali lístek na nákladní dopravu a zaznamenali jste uplatnění DPH. Chcete-li získat účtenku, obraťte se na zákaznickou službu pro nákladní dopravu. Naše DIČ (GB238948850) najdete na konci e-mailu s potvrzením.

  • Kde je možné najít Vaše smluvní podmínky?

    Naše smluvní podmínky najdete Zde.

  • Na koho se mám obrátit, pokud na trajektu došlo ke ztrátě mé věci?

    Obraťte se přímo na provozovatele příslušného trajektu. Pokud se vám nepodaří firmu kontaktovat, ozvěte se nám. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.

  • Moje otázka není zodpovězena, co mám dělat?

    Můžete nás kontaktovat e-mailem či telefonicky. Všechny kontaktní údaje najdete na naší stránce Kontaktujte nás.

  • Jak mohu nechat zpětnou vazbu?

    Rádi uslyšíme váš názor. Nejlépe nám ho napište e-mailem, ale pokud byste chtěli zavolat, najdete kontaktní údaje na naší stránce Kontaktujte nás.