Jak vám můžeme pomoci?

Neustále se snažíme, aby rezervace trajektů byla co nejjednodušší. Uvědomujeme si však, že někdy můžete mít k rezervaci dotaz nebo s ní potřebujete pomoci. Abychom vám ušetřili čas, zodpověděli jsme obvyklé otázky na stránce častých dotazů. Než nám zavoláte nebo pošlete e-mail, doporučujeme podívat se na časté dotazy. Bývá to nejsnazší a nejrychlejší cesta k informacím.

Mnoho informací také uvádí e-mail s potvrzením. Obsahuje vše, co k cestě potřebujete vědět, včetně adres přístavišť a doby odbavení. Pokud jste e-mail s potvrzením neobdrželi, můžete si vyžádat nový po přihlášení ke svému účtu.

Nemůžete-li najít odpověď na svou otázku v e-mailu s potvrzením, ani na stránce častých dotazů, napište nám e-mail pomocí kontaktního formuláře nebo nám zavolejte na některé z místních čísel níže. V letních měsících mohou být naši pracovníci velmi vytížení, takže u telefonátů může být delší čekací doba a u e-mailů prodleva. Vždy se snažíme čekací dobu co nejvíce zkrátit.

Potřebujete upravit nebo zrušit svoji rezervaci?

Potřebujete provést změnu nebo rezervaci zrušit? Nemějte obavy, je vám k dispozici náš ochotný tým, ale nyní můžete všechny tyto změny provádět online ve svém účtu. Ve svém účtu můžete nyní snadno provádět libovolné změny za mnohem nižší ceny než po telefonu či e-mailem. Je také mnohem snazší používat svůj účet, protože ve špičkách, jako je letní období, mohou být naše telefonní linky a e-mailové schránky velmi vytížené a může trvat déle, než se k nám vaše požadavky dostanou.

Chcete-li rezervaci zrušit, je třeba přihlásit se ke svému účtu nebo nám zavolat, protože podle zákonů na ochranu osobních údajů nesmíme zpracovávat žádosti o storno obdržené e-mailem.

Zakoupili jste si možnost bezplatného zrušení? Chcete-li provést změnu u své jízdenky, bude to zcela bez poplatků, a to at do 48 h před datem plavby.

Níže uvádíme další informace o poplatcích za změny jízdenek v části Můj účet, telefonicky a e-mailem.

Poplatky za úpravy a storno

V části Můj účet

  • V případě obecných úprav je cena jen 10 £ / 10 €
  • Za storno jízdenky online v části Můj účet vám bude účtováno pouze 10 £ / 10 €

Telefonicky a e-mailem

  • Pokud jízdenka stála méně než 100 £ / 100 €, bude poplatek za úpravu 20 £ / 20 €
  • Pokud jízdenka stála více než 100 £ / 100 €, bude poplatek za úpravu 35 £ / 35 €
  • Storno po telefonu stojí 30 £ / 35 €
  • Pokud jízdenka stále méně než 30 £ / 35 €, není možné jízdenku zrušit telefonicky
  • V souladu s legislativou na ochranu osobních údajů nemůžeme zpracovávat žádosti o zrušení prostřednictvím e-mailu

Často kladené otázky

  • Česká republika (Čeština)

    Kontakt






    *Povinné


    • Volání z Česká republika: Volání ze zahraničí:
    • Volejte:
    • E-mailové dotazy:
    • Otevírací doba:
    • Zavřeno:

  • Naše adresa

    Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
Please be advised our customer services team will be available until 15:00 GMT on the 6th December. If you require any assistance, please send us an email to customer.services@directferries.com, and we will reply to you within 24 hours
© Direct Ferries.cz