Trajekt z Hullu do Rotterdamu

Linka Hull Rotterdam spojuje Anglie s Nizozemsko. V současnosti působí na na této trase pouze jedna trajektová společnost, P&O Ferries. Plavba probíhá 7 krát v každém týden s dobou plavby přibližně 10 hodin 45 minut.

Doba a frekvence plavby na trase Hull Rotterdam se mohou lišit podle sezóny, takže Vám radíme využít ty nejaktuálnější informace.

Detaily o trase a přístavu

Klikněte sem pro zobrazení mapy

Alternativy trajektů z Hullu do Rotterdamu

Pro více informací navštivte, prosím, naši stránku Trajekty z Anglie do Nizozemska

Provozovatelé trajektů na trase Hull - Rotterdam

  • P&O Ferries
    • 7 plaveb týdně 10 hod 45 min
    • Zjistit cenu

Průměrné ceny na trase Hull Rotterdam

Uvedené ceny představují průměrné ceny jednosměrných jízdenek zakoupených našimi zákazníky. Nejběžnější typ rezervace na trase Hull Rotterdam je auto a 2 cestující.

Průvodce přístavem Hull

Hull byl založen ve 12. století. Během své historie Hull byl městem, které hostilo veletrh, přístavem s vojenskými sklady, nákupním centrem, centrem rybolovu a lovu velryb a hlavním průmyslovým centrem. Námořní převaha Hull (úplný název Kingston-upon-Hull) sahá až do 1299, kdy on byl založen jako přístav Edwardem I. On rychle se stal vedoucím útočištěm Anglie. Přístav měl strategický význam během občanské války, a byl obléhán Karlem I. v roce 1642 po první vážné vzpouře jeho obyvatel.
Hull je největším přístavem ve východním Yorkshiru.

Průvodce přístavem Rotterdam

Rotterdam, který se nachází v provincii Jižní Holandsko, je druhé největší město v Nizozemsku (po Amsterdamu). Město má největší přístav v Evropě a až do nedávné doby to byl největší přístav na světě. Rotterdam, který se nachází na břehu řeky Nieuwe Maas, byl založen v polovině 13. století, poté, co byla vybudována přehrada na řece Rott. V průběhu staletí Rotterdam vyrostl od rybářské vesnice do mezinárodního centru obchodování, dopravy, průmyslu a distribuci. Na začátku druhé světové války 14. května 1940 bylo město téměř celé zničené německým bombardováním. To vysvětluje, proč téměř žádné předválečné budovy nejsou v této části Rotterdamu. Po válce byla věnována zvýšená pozornost k obnově zničených budov.