Informace o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Jak provést check-in v přístavu?

  • Jak najdu cestu do trajektového přístavu?

    Adresu přístaviště trajektů najdete v e-mailu s potvrzením a pod odkazem do Map Google, kde se zobrazí cesta. Můžete se také podívat na stránku přístaviště trajektů, která uvádí další podrobnosti o přístavišti a jeho adresu. Některá přístaviště mohou být rozsáhlá a mohou mít různé adresy pro různé provozovatele trajektů. Zkontrolujte proto, zda máte správnou adresu pro daný trajekt.

  • Kdy je třeba se dostavit k odbavení před nástupem na trajekt?

    Časy odbavení se liší mezi jednotlivými trasami či provozovateli. Informace pro konkrétní trasu najdete při provádění rezervace a uvádí je rovněž e-mail s potvrzením rezervace. Pokud s sebou máte zvířata či budete potřebovat v přístavišti pomoc, doporučujeme ponechat si časovou rezervu.

  • Lze využít dřívější trajektový spoj?

    Zakoupený lístek zpravidla platí pouze pro spoj, pro který je rezervován. Někteří provozovatelé umožňují v přístavu využít spoj v jiném čase, zpravidla však pouze v případě, že je k dispozici více spojů denně. Jestliže váš původní čas odjezdu je vzdálen více než 24 hodin a váš lodní lístek je upravitelný, v nabídce Můj účet můžete svou rezervaci aktualizovat a zvolit dřívější či pozdější spoj.

  • Co mám dělat, pokud mám zpoždění nebo se zdá, že trajekt nestihnu?

    Nejlepší je hned zavolat na naši telefonickou linku podpory, abychom vám pomohli zjistit, zda je možné lístek vyměnit na jinou plavbu. Pokud v danou dobu není telefonická linka v provozu, doporučujeme pokračovat do přístaviště a zjistit, zda provozovatel lístek vymění přímo.

  • Kde probíhá odbavení před nástupem na trajekt?

    Místo odbavení pro trajekt se liší podle provozovatele a přístaviště. Informace o místě odbavení najdete na stránkách přístaviště a v e-mailu s potvrzením. Snažíme se udržovat informace aktuální, mohou se však na poslední chvíli změnit. Je proto důležité ponechat si na odbavení větší časovou rezervu. Konečný čas odbavení najdete v e-mailu s potvrzením.

  • Je nutné si v přístavišti vyzvednout palubní lístek nebo jízdenku?

    U většiny spojů je před vyzvednutím lístku v přístavišti nutné předložit e-mail s potvrzením. U ostatních spojů vám lístek buď pošleme e-mailem v příloze, nebo vám pošleme e-mail s výzvou k online registraci pro vyzvednutí lístku. E-mail s potvrzením obsahuje informace o tom, co bude potřeba k vyzvednutí lístku na trajekt.

  • Lze v přístavu parkovat?

    Některá přístaviště mají parkoviště, ne ale všechna. Je-li to možné, snažíme se uvádět užitečné informace o přístavištích na příslušných stránkách našeho webu a v e-mailu s potvrzením. Tyto informace se však mohou často měnit. Doporučujeme proto vyhledat si na internetu dostupná parkovací místa v přístavišti a okolí dříve, než vyrazíte.

  • Je na trajektu úložiště zavazadel?

    Záleží na tom, o který trajekt se jedná. Informace o lodích jednotlivých provozovatelů najdete na našich stránkách věnovaných provozovatelům trajektů. Provozovatelé trajektů však mohou změnit loď pro plavbu na poslední chvíli, nemůžeme tedy vždy přesně říci, kterou lodí poplujete. Snažíme se však poskytovat co nejpřesnější a nejužitečnější informace.

  • Je nutné v přístavišti předkládat tištěnou kopii e-mailu s potvrzením?

    Většině provozovatelů trajektů stačí elektronická verze e-mailu s potvrzením. Pro jistotu však doporučujeme vzít s sebou také tištěnou verzi pro případ, že byste v přístavišti k e-mailu s potvrzením neměli přístup.