Informace o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Obecné dotazy k plavbě na trajektu

  • Bude za rezervaci vystavena účtenka s DPH?

    Běžné jízdenky na turistické a osobní trajekty neobsahují složku DPH. Není tedy možné za ně obdržet účtenku s DPH. Účtenku s DPH můžete získat, pokud jste si zarezervovali lístek na nákladní dopravu a zaznamenali jste uplatnění DPH. Chcete-li získat účtenku, obraťte se na zákaznickou službu pro nákladní dopravu. Naše DIČ (GB238948850) najdete na konci e-mailu s potvrzením.

  • Kde je možné najít Vaše smluvní podmínky?

    Naše smluvní podmínky najdete Zde.

  • Na koho se mám obrátit, pokud na trajektu došlo ke ztrátě mé věci?

    Obraťte se přímo na provozovatele příslušného trajektu. Pokud se vám nepodaří firmu kontaktovat, ozvěte se nám. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.

  • Moje otázka není zodpovězena, co mám dělat?

    Můžete nás kontaktovat e-mailem či telefonicky. Všechny kontaktní údaje najdete na naší stránce Kontaktujte nás.

  • Jak mohu nechat zpětnou vazbu?

    Rádi uslyšíme váš názor. Nejlépe nám ho napište e-mailem, ale pokud byste chtěli zavolat, najdete kontaktní údaje na naší stránce Kontaktujte nás.