Informace o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás

Mohu provádět v mé rezervaci změny?

  • Je možné změnit mou rezervaci trajektu?

    Záleží na typu rezervované jízdenky, ale vetšinou je možné rezervaci upravovat. Zda lze rezervaci upravovat, uvádí e-mail s potvrzením, prípadne se prihlašte v cásti Muj úcet. Upozornujeme, že vetšinou se za jakékoli úpravy úctuje poplatek, pokud jste si nekoupili možnost Zrušení Krytí.

  • Je možné zrušit rezervaci trajektu a dostat peníze zpět?

    Záleží na typu rezervované jízdenky. Informace o prípadném vrácení penez uvádí e-mail s potvrzením. Pokud je možné vrácení penez za jízdenku a nekoupili jste si možnost Zrušení Krytí, bude vám úctován stornovací poplatek.

  • Jak lze nejsnáze upravit rezervaci na trajekt?

    Nejsnazší a nejlevnější způsob, jak provést změny v rezervaci, je přihlásit se v části Můj účet a vyžádat úpravu tam. U některých provozovatelů trajektů můžeme úpravu potvrdit hned, u ostatních se snažíme získat potvrzení do 48 hodin.

  • Jak lze nejsnáze rezervaci zrušit?

    Nejsnazší a nejlevnější způsob, jak rezervaci zrušit a požádat o vrácení peněz, je přihlásit se v části Můj účet a vyžádat úpravu tam. U některých provozovatelů trajektů můžeme zrušení potvrdit a peníze vrátit hned, u ostatních se snažíme získat potvrzení do 48 hodin. V souladu s legislativou na ochranu osobních údajů nemůžeme zpracovávat žádosti o zrušení prostřednictvím e-mailu.

  • Účtujete si poplatek za zrušení rezervace na trajekt?

    Pokud jste nezakoupili možnost Zrušení Krytí, bude vám úctován stornovací poplatek. Storno rezervace v cásti Muj úcet je rychlejší a levnejší, proto doporucujeme vyžádat si zrušení takto. V prípade zrušení rezervace v cásti Muj úcet vám bude úctován stornovací poplatek 10 £ / 10 €. Storno si rovnež mužete vyžádat prostrednictvím zákaznické služby bud e-mailem, nebo telefonicky, stornovací poplatek však bude vyšší. V prípade stornování telefonicky ci e-mailem bude stornovací poplatek 30 £ / 35 €.

  • Účtujete poplatky za úpravy rezervací trajektů?

    Při úpravách rezervace vám bude naúčtován případný rozdíl mezi přepravným a poplatek za úpravu. Úprava rezervace v části Můj účet je rychlejší a levnější, proto doporučujeme vyžádat si změny takto. V případě žádostí o změny v části Můj účet je poplatek za úpravu pouze 10 £ / 10 €. Úpravy si rovněž můžete vyžádat prostřednictvím zákaznické služby buď e-mailem, nebo telefonicky, poplatek za úpravy však bude vyšší. V případě žádosti o úpravu telefonicky nebo e-mailem je poplatek za úpravu 20 £ / 20 €, pokud původní hodnota rezervace nepřekračuje 100 £ / 100 €, a 35 £ / 35 €, pokud je původní hodnota rezervace vyšší než 100 £ / 100 €.

  • Kde najdu referenční číslo rezervace?

    Referenční číslo rezervace najdete na začátku e-mailu s potvrzením.

  • Můžu k původní rezervaci přidat zpáteční cestu trajektem?

    Zpáteční cestu k jednosměrné rezervaci, která již byla potvrzena, bohužel přidat nedokážeme. Pro zpáteční cestu je nutné buď rezervovat novou jednosměrnou plavbu nebo zrušit původní rezervaci a udělat novou.