Informace o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.
Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás
Záleží na typu rezervované jízdenky, ale vetšinou je možné rezervaci upravovat. Zda lze rezervaci upravovat, uvádí e-mail s potvrzením, prípadne se prihlašte v cásti Muj úcet. Upozornujeme, že vetšinou se za jakékoli úpravy úctuje poplatek, pokud jste si nekoupili možnost Zrušení Krytí.
Záleží na typu rezervované jízdenky. Informace o prípadném vrácení penez uvádí e-mail s potvrzením. Pokud je možné vrácení penez za jízdenku a nekoupili jste si možnost Zrušení Krytí, bude vám úctován stornovací poplatek.
Nejsnazší a nejlevnější způsob, jak provést změny v rezervaci, je přihlásit se v části Můj účet a vyžádat úpravu tam. U některých provozovatelů trajektů můžeme úpravu potvrdit hned, u ostatních se snažíme získat potvrzení do 48 hodin.
Nejsnazší a nejlevnější způsob, jak rezervaci zrušit a požádat o vrácení peněz, je přihlásit se v části Můj účet a vyžádat úpravu tam. U některých provozovatelů trajektů můžeme zrušení potvrdit a peníze vrátit hned, u ostatních se snažíme získat potvrzení do 48 hodin. V souladu s legislativou na ochranu osobních údajů nemůžeme zpracovávat žádosti o zrušení prostřednictvím e-mailu.
Pokud jste nezakoupili možnost Zrušení Krytí, bude vám úctován stornovací poplatek. Storno rezervace v cásti Muj úcet je rychlejší a levnejší, proto doporucujeme vyžádat si zrušení takto. V prípade zrušení rezervace v cásti Muj úcet vám bude úctován stornovací poplatek 10 £ / 10 €. Storno si rovnež mužete vyžádat prostrednictvím zákaznické služby bud e-mailem, nebo telefonicky, stornovací poplatek však bude vyšší. V prípade stornování telefonicky ci e-mailem bude stornovací poplatek 30 £ / 35 €.
Při úpravách rezervace vám bude naúčtován případný rozdíl mezi přepravným a poplatek za úpravu. Úprava rezervace v části Můj účet je rychlejší a levnější, proto doporučujeme vyžádat si změny takto. V případě žádostí o změny v části Můj účet je poplatek za úpravu pouze 10 £ / 10 €. Úpravy si rovněž můžete vyžádat prostřednictvím zákaznické služby buď e-mailem, nebo telefonicky, poplatek za úpravy však bude vyšší. V případě žádosti o úpravu telefonicky nebo e-mailem je poplatek za úpravu 20 £ / 20 €, pokud původní hodnota rezervace nepřekračuje 100 £ / 100 €, a 35 £ / 35 €, pokud je původní hodnota rezervace vyšší než 100 £ / 100 €.
Referenční číslo rezervace najdete na začátku e-mailu s potvrzením.
Zpáteční cestu k jednosměrné rezervaci, která již byla potvrzena, bohužel přidat nedokážeme. Pro zpáteční cestu je nutné buď rezervovat novou jednosměrnou plavbu nebo zrušit původní rezervaci a udělat novou.